W przypadku zakupu towaru przez Internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, istnieje prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru.
ZWROTY
|
![]() |
ZWROT TOWARU
W przypadku gdy Klient skorzysta z prawa :
"Odstąpienia od umowy zgodnie z art. 556 – 576 k.c. , ustawy z 22 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów”
Jest on zobowiązany w czasie "do 14 dni" odesłać towar na swój koszt wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres:
PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce
tel. (+48) 886 557 666
Jednakże tylko w przypadku, gdy towar nie był używany, kopiowany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu ( w przypadku produktów Apple towary muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta ), nie został w żaden sposób zniszczony. Wszystkie folie ochronne na telefonie/ akcesoriach muszą być nienaruszone, zakurzone itp. Telefon / akcesoria musi / muszą nadawać się do ponownej odsprzedaży jako nowy a nie "chwilkę używany".
Do przesyłki należy dołączyć podpisane pismo „Odstąpienie od umowy kupna” bądź wypełniony formularz zwrotu towaru, który znajduję się w zakładce: "odstąpienie od umowy"
W piśmie obowiązkowo należy podać nr konta bankowego na jaki należy wrócić zapłaconą kwotę.
Pieniądze zostaną zwrócone w terminie ustawowym.
PRZY ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY KUPUJĄCY POKRYWA KOSZTY TRANSPORTU
W przypadku firm, które w myśl powyższej ustawy nie są Konsumentami zwrotów nie przyjmujemy!
GWARANCJA
Sprzedawane przez nas urządzenia objęte są gwarancją na okres wyszczególniony w ograniczonej gwarancji danego producenta, w przypadku problemów ze sprzętem prosimy kontaktować się bezpośrednio z autoryzowanymi serwisami obsługującymi posiadany przez państwa sprzęt.
Wszystkie zgłoszenia reklamacji na gwarancji są realizowane przez Autoryzowane Punkty Serwisowe na terenie naszego kraju :
SONY ERICSSON
http://w-support.pl/
SONY:
SAMSUNG
NOKIA / MICROSOFT:
http://www.regenersis.pl/
HTC:
http://www.regenersis.pl/
APPLE :
http://espo.com.pl/
LG :
http://www.lg.com/pl/centrum-serwisowe-lg?gclid=CO7HtMjX1sACFdLKtAodWlIAkg
REKLAMACJE
W przypadku gdy nie mogą państwo dostarczyć sprzętu do autoryzowanego centrum serwisowego sprzęt należy dostarczyć do naszego punktu w Ropczycach :
PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce
tel. (+48) 886 557 666
Prosimy wypełnić protokół reklamacyjny pobrany z adresu : REKLAMACJA
oraz dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu.
Uwaga !! przesyłki reklamacyjne wysyłane na inny adres niż w/w nie będą odbierane
W razie jakichkolwiek pytań, problemów, wątpliwości służymy pomocą.
Życzymy udanych zakupów!
Pozdrawiamy
Zespół PRO ALIA Sp. z o.o.
PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce
NIP : 534-251-13-15
REGON : 363189306
KRS : 0000587644
www.proalia.com.pl
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
ul. Czerniakowska 100, 00 - 454 Warszawa