Wiadomość została wysłana pomyślnie

Wystapił problem z wysłaniem wiadomości

Zamknij
Trwa wysyłanie wiadomości ...
(+48) 886 577 666
Koszyk jest pusty
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Reklamacje i zwroty

W przypadku zakupu towaru przez Internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, istnieje prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru.

  • Zwrot towaru w przypadku odstąpienia od umowy - należy do odsyłanego w stanie nienaruszonym towaru dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty doręczenia zwracanego towaru do firmy. Odstępując od umowy sprzedaży koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
     
  • Zwrot towaru z powodu niezgodności z umową - należy odesłać go w stanie nienaruszonym, wraz z dowodem zakupu, protokołem reklamacyjnym, zawartym poniżej /wypełniając pola w kolorze niebieskim/. Klient odsyła towar na własny koszt, w przypadku potwierdzenia roszczeń zwracany jest całkowity koszt zakupu wraz z kosztami odsyłki. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty doręczenia zwracanego towaru do firmy.
     
  • Zwrot z powodu reklamacji towaru - należy odesłać zakupiony przedmiot, wraz z dowodem zakupu, protokołem reklamacyjnym, zawartym poniżej. Klient odsyła towar na własny koszt, w przypadku potwierdzenia roszczeń zwracany jest całkowity koszt zakupu wraz z kosztami odsyłki. Reklamacje nie będą rozpatrywane bez wypełnionego formularzu oraz bez dostarczenia dowodu zakupu.    
  • Reklamacje ilościowe towaru oraz reklamacje wynikające z widocznych uszkodzeń, braków kompletnego towaru przyjmowane są w terminie 10dni od daty wysyłki zamówionego asortymentu.

 

 

ZWROTY

PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce
NIP : 534-251-13-15
REGON : 363189306
KRS : 0000587644
www.proalia.com.pl
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
ul. Czerniakowska 100, 00 - 454 Warszawa


- Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.


DANE DO WYSYŁKI REKLAMACJI


PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce

Kontakt : info@proalia.com.pl
tel. (+48) 886 577 666

 

ZWROT TOWARU

 

W przypadku gdy Klient skorzysta z prawa :

"Odstąpienia od umowy zgodnie z art. 556 – 576 k.c. , ustawy z 22 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów”

Jest on zobowiązany w czasie "do 14 dni" odesłać towar na swój koszt wraz z oryginałem dowodu zakupu na adres:

PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce

tel. (+48) 886 557 666

Jednakże tylko w przypadku, gdy towar nie był używany, kopiowany, pozostaje w oryginalnym opakowaniu ( w przypadku produktów Apple towary muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta ), nie został w żaden sposób zniszczony. Wszystkie folie ochronne na telefonie/ akcesoriach  muszą być nienaruszone, zakurzone itp. Telefon / akcesoria musi / muszą nadawać się do ponownej odsprzedaży jako nowy a nie "chwilkę używany".

Do przesyłki należy dołączyć podpisane pismo „Odstąpienie od umowy kupna” bądź wypełniony formularz zwrotu towaru, który znajduję się w zakładce: "odstąpienie od umowy"

W piśmie obowiązkowo należy podać nr konta bankowego na jaki należy wrócić zapłaconą kwotę.

Pieniądze zostaną zwrócone w terminie ustawowym.

PRZY ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY KUPUJĄCY POKRYWA KOSZTY TRANSPORTU

W przypadku firm, które w myśl powyższej ustawy nie są Konsumentami zwrotów nie przyjmujemy!

 



GWARANCJA

Sprzedawane przez nas urządzenia objęte są gwarancją na okres wyszczególniony w ograniczonej gwarancji danego producenta, w przypadku problemów ze sprzętem prosimy kontaktować się bezpośrednio z autoryzowanymi serwisami obsługującymi posiadany przez państwa sprzęt.

Wszystkie zgłoszenia reklamacji na gwarancji są realizowane przez Autoryzowane Punkty Serwisowe na terenie naszego kraju :
 

SONY ERICSSON

http://w-support.pl/

SONY:

http://w-support.pl/
 

SAMSUNG

http://www.regenersis.pl/

http://www.ccsonline.pl/

NOKIA / MICROSOFT:

http://www.regenersis.pl/

HTC:

http://www.regenersis.pl/

APPLE :

http://espo.com.pl/
 

LG :

http://www.lg.com/pl/centrum-serwisowe-lg?gclid=CO7HtMjX1sACFdLKtAodWlIAkg



REKLAMACJE

 

W przypadku gdy nie mogą państwo dostarczyć sprzętu do autoryzowanego centrum serwisowego sprzęt należy dostarczyć do naszego punktu w Ropczycach : 

PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce

tel. (+48) 886 557 666


Prosimy wypełnić protokół reklamacyjny pobrany z adresu : REKLAMACJA
oraz dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu.

Uwaga !! przesyłki reklamacyjne wysyłane na inny adres niż w/w nie będą odbierane

W razie jakichkolwiek pytań, problemów, wątpliwości służymy  pomocą.
Życzymy udanych zakupów!

 

Pozdrawiamy
Zespół PRO ALIA Sp. z o.o.
Obrazek logo home.pl
PRO ALIA Sp. z o.o.
ul. Krakowska 3
39-100 Ropczyce
NIP : 534-251-13-15
REGON : 363189306
KRS : 0000587644
www.proalia.com.pl
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
ul. Czerniakowska 100, 00 - 454 Warszawa